Virus TI2 to 25% więcej mocy obliczeniowej, masa nowych efektów, lżejsza waga dzięki kompletnemu i spektakularnemu przeprojektowaniu obudowy. Za sprawą technologii Total Integration, służącej do bezpośredniego łączenia Virusa TI z sekwencerem można doświadczyć najlepszego połączenia świata hardware'u i software'u. Z nowymi efektami jak np. Tape Delay, Frequency Shifter czy całkowicie nowemu, brutalnemu Distortion możliwe jest samodzielne zastosowanie studyjnych trików i efektów na scenie. Syntezator z pół-ważoną klawiaturą, 61 klawiszy, polifonia do 110-głosów, 32 potencjometry, 43 przyciski, 73 diody LED, brzmienia 1024 RAM oraz 3328 ROM, rozbudowana synteza, FM, Wavetable, 6 symetrycznych wyjść 24-bity/192kHz, S/PDIF, interfejs audio/MIDI USB, syntezator połączony z komputerem staje się plug-inem VST/Audio Unit.
- Oscylatory: Trzy główne oscylatory i jeden sub oscylator na głos. Główny oscylator może obejmować różne typy przebiegów w tym klasycznych wirtualnych analogowych oscylatorów (saw, variable pulse, sine, triangle, 62 fale spektralne z kilku trybów FM) oraz hypersaw (wielowarstwowy piłokształtny oscylator składający się z maks. 9 oscylatorów, 9 sub oscylatorów i ich synchronizacji). Setki multi-indeksowych przebiegów Wavetable z funkcją zmiennej rozdzielczości i opcjonalną modulacją szerokości impulsu. Oscylatory Graintable do zastosowania syntezy granularnej, dające niezależną kontrolę wysokości i formantu w celu zniekształcenia fali nie do poznania. Formanty oscylatorów brzmią niczym sygnał biegnący poprzez masywne, modulowane banki filtrów z setkami pasm rezonansowych dopasowywanych poprzez indeksowanie syntezy formatowej,
- Filtry: Dwa całkowicie niezależne filtry (lowpass, highpass, bandpass, bandstop) z opcjonalnym modułem saturacji zlokalizowane w dwóch blokach filtrów. Modułem nasycenia można dodać jeden z kilku rodzajów przesterów i lo-fi lub dodatkowych obcięć dolno/górno-zaporowego filtra. Dodatkową opcję stanowi kaskadowy filtr self-resonating Moog™ (z jednym do czterech biegunów) posiadający symulację przesterowanych obwodów,
- Modulacja: Dwu-wymiarowa matryca modulacyjna z sześcioma slotami (1 źródło modulacji i 3 punkty przeznaczenia każdy). Każdy wykonywany parametr może być modulowany w czasie rzeczywistym. Trzy LFO z dodatkowymi miejscami przyporządkowania oraz jednym slotem definiowanym przez użytkownika. Dwie mega szybkie wielostopniowe obwiednie (ADSTR) - LFO mogą użyte jako generatory krzywizny
- Efekty: Sekcja FX posiada niezależnie delay i reverb na warstwę (nawet w trybie multi), oraz wiele algorytmów distortion / lo-fi, phaser, chorus / flanger, character control, ring modulator/shifter, EQ oraz globalny vocoder. Nie ma różnicy między trybem single i multi - warstwy zabrzmią dokładnie tak samo,
- Arpeggiator: Każda warstwa (patch) zawiera własny arpeggiator z 32 programowalnymi krokami (długość i parametr velocity może być ustawiony na każdy krok) wraz z globalną kontrolą dla czasu swing / shuffle i jedną dla długości nut. Do tego każdy parametr w tym pattern sam w sobie, przyporządkowanie oktaw i wiele innych mogą być kontrolowane przy użyciu matrycy modulacyjnej.
Dane Techniczne VIRUS TI2 Keyboard:
- klawiatura 5 oktaw [61 klawiszy], dynamiczna, aftertouch
- klawiatura półważona, naprawdę bardzo dobrej jakości
- 2 wejścia na pedały do kontroli
- 6 symetrycznych wyjść audio o poziomie +4dB
- praca instrumentu w systemie Surround
- soft Limiting na każdym wyjściu audio
- przetworniki studyjne D/A 24-bity/192kHz
- 2 wejścia audio z przetwornikami 24-bity [4 różne czułości wejścia]
- wejście/wyjście cyfrowe w formacie S/PDIF [galwaniczne]
- transmisja USB dla danych, sygnału audio oraz MIDI
- kompatybilność z USB 2.0, USB oraz Hi-Speed USB [12Mbit]
- wyście słuchawkowe
- system podwójnego DSP [high-speed local buss]
- polifonia 80 głosów stereo przy średnim użyciu [zależy od tego, który z oscylatorów lub filtrów został wybrany]
- oprogramowanie do kontroli [VirusControl plug-in] w formacie VST [PC] oraz AudioUnit [Mac]
- technologie sample-accuration timing [dokładne próbkowanie] oraz delay- compensation [wyrównanie latencji - opóźnienia]
- generator WaveTable
- możliwość użycia do 1800 stereo oscylatorów
- możliwość użycia do 129 efektów jednocześnie [m.in. reverb, delay, chorus, phaser, ring-modulator, distortion, Analog Boost i inne]
- brzmienia: 1024 programów RAM, 3382 programów ROM [zapisywalne]
- 3 generatory LFO [68 rodzajów fali]
- 2 super szybkie obwiednie ADSTR
- niezależny delay i reverb dla każdej z 16 części multi
- 2 bloki filtrów [HP, LP, BP, BS] oraz filtr wzorowany na konstrukcji MiniMoog'a
- przycisk Tap Tempo do ręcznego "nabicia" tempa
- programowalny arpeggiator dla każdej barwy + 64 gotowe paterny fabryczne [w różnych konfiguracjach]
- mahoniowe boczki obudowy syntezatora
- zasilanie: 100-240V AC [50Hz - 60Hz]
- wymiary: wysokość 11.5 cm, szerokość 99.5 cm, głębokość 37 cm
- waga: 13.8 kg
Instrument w pełni sprawny, sprawdzony w sklepie.
Klawiatura, przyciski, potencjometry - wszystko działa prawidłowo.
Wizualnie sprzęt zadbany, panel czołowy bez wytarć czy rys. AUTENTYCZNE ZDJĘCIA.
W zestawie z instrumentem:
- przewód prądowy
- oryginalny karton gwarantujący bezpieczną dostawę
- instrukcja obsługi EN
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.