Przedstawiamy odmianę Dark Series modelu Matriarch
Dark Series zapewnia idealną równowagę między klasyką a nowoczesnością, oferując całkowicie czarną estetykę, która przywołuje ponadczasowy wygląd wczesnych systemów modułowych Moog - z całą funkcjonalnością i wszechstronnością, z której ta najnowocześniejsza maszyna do projektowania dźwięku jest znana.
Matriarch to 4-głosowy parafoniczny syntezator analogowy z wbudowanym sekwencerem, arpeggiatorem, stereofonicznymi filtrami drabinkowymi i stereofonicznym analogowym delayem.
To najważniejszy członek rodziny semimodularnych analogowych syntezatorów Mooga.
Twórz bogate, ewoluujące patterny akordów natychmiast, bez konieczności patchowania, a następnie wykorzystaj mnóstwo inspirujących tekstur, nowych dźwięków i niekończące się zasoby szczęśliwych wypadków dzięki 90 modularnym patchpointom w Matriarch.
Matriarch, bazujący na obwodach vintage klasycznych modułów syntezatora Moog, jest katalizatorem kreatywnych pomysłów i medium dla wielowymiarowej ekspresji.
Parafoniczna gra
Twórz sekwencje i graj w trybach mono oraz parafonicznym 2- lub 4-głosowym.
Powtórzenia klasyczne lub ping-pong z niekończącym się ogonem delaya.
Twórz, zniekształcaj i odrywaj niekończące się obszary dźwięku za pomocą 90 modularnych patchpointów.
Matriarch to analogowy syntezator przywiązujący szczególną uwagę do wyobraźni. Patchowalna budowa i klasyczne obwody Mooga w Matriarch nagradzają otwartą eksplorację niekończącymi się możliwościami dźwiękowymi i niezrównanym analogowym brzmieniem.
Dzięki 4-głosowej parafonii można łatwo tworzyć bogate harmoniczne formy, które można sekwencjonować, zapisywać i przesuwać za pomocą intuicyjnego 256-krokowego sekwencera w Matriarch lub łączyć analogowe VCO do gry na potężnymi 4-oscylatorowym syntezatorze mono.
W 100% analogowa ścieżka sygnałowa Matriarch, z szerokim wyborem modułów syntezy bazujących na oryginalnych konstrukcjach Boba Mooga, obejmuje dynamiczne słownictwo brzmieniowe – od przesterowanego monofonicznego basu po delikatnie ewoluujące parafoniczne „plucki”, które przechodzą przez różne przebiegi w strumień niekończącego się delaya. Łącząc moc klasycznych stereofonicznych filtrów drabinkowych, dwóch generatorów obwiedni, analogowych delayów i stereofonicznych VCA, Matriarch dostarcza wielowymiarowe brzmienie, które umożliwia dźwiękową eksplorację czasu i przestrzeni.
Mimo że semimodularna konstrukcja syntezatora nie wymaga stosowania absolutnie żadnego patchowania, na całym panelu łatwo dostępnych jest 90 modularnych patchpointów, a w zestawie znajdują się kable 3,5 mm. Ten potężny instrument elektroniczny jest bardzo wszechstronnym nabytkiem dla każdego studia i sceny, i w mgnieniu oka i bez trudu może przekształcić się z klawiatury do gry we w pełni modularny syntezator analogowy.
Oprócz samodzielnego funkcjonowania Matriarch może również idealnie pełnić rolę procesora zewnętrznych źródeł dźwięku i potężnej klawiatury front-endowa do rozszerzenia systemu modularnego DFAM, Mother-32, Grandmother lub Eurorack.
Matriarch: Miejsce / Czas / Pamięć
Matriarch rzuca światło na współzależność między poczuciem miejsca, naszym postrzeganiem dźwięku ułożonego w czasie i wrażeniami, jakie one po sobie pozostawiają.
Główne cechy Matriarch:
- TRYBY GŁOSOWE
- Mono, duo i 4-głosowa parafonia
- ANALOGOWY DELAY
- Analogowy delay stereofoniczny z możliwością synchronizacji MIDI do 700 ms w stereo lub z powtórzeniami typu ping/pong
- SEKWENCER
- 256-krokowy sekwencer z maksymalnie 4 dźwiękami/krok i 12 zapisywanymi patternami. Można go odłączyć od Matriarch w celu współpracy z zewnętrznym sprzętem.
- ARPEGGIATOR
- Arpeggiator z wyborem trybu (Order, Forward/Backward, Random).
- KONSTRUKCJA SEMIMODULARNA
- Semimodularny syntezator analogowy – nie wymaga patchowania.