JD-XA Najlepsze z obu światów: połączenie dźwięku cyfrowego i analogowego
Analogowy. Cyfrowy. Magiczny.
JD-XA to unikalny syntezator łączący analogowe ciepło i cyfrową wszechstronność w jednym super kreatywnym i bezkompromisowym instrumencie. Po pierwsze mamy tu cztery w pełni analogowe partie z prawdziwymi analogowymi filtrami i wyjściem sygnału czystego. Dalej są cztery partie cyfrowe z syntezą Roland SuperNATURAL, plus olbrzymi wybór efektów. Silniki JD-XA można używać niezależnie lub interaktywnie, co daje niesłychanie elastyczną platformę do tworzenia brzmień, do pracy studyjnej i do występów live. Zastosuj analogowe i cyfrowe partie obok siebie, układaj z nich brzmienia i kształtuj cyfrowo lub poprzez filtry analogowe, aby tworzyć nowe dźwięki. Z JD-XA możesz zapomnieć o analogowości lub cyfrowości -po prostu zamknij oczy, wyobraź sobie nowe brzmienia i zacznij tworzyć muzykę.
Syntezator JD-XA przenosi koncepcję dwusystemowego syntezatora na wyższy poziom, łącząc płynnie nowatorską technologię procesorów sygnałowych z czysto analogową syntezą.
Filtr analogowy syntezatora JD-XA oferuje zarówno spokojne brzmienie, jak i ostre reakcje, zapewniając wysoki poziom kreatywności podczas kształtowania dźwięku. Dokładność i szybka odpowiedź obwiedni syntezatora JD-XA jest również ważna, gdyż definiuje wyrazistość brzmienia. Każda poszczególna partia analogowa posiada własny, dedykowany efekt, a brzmienie wszystkich partii można przetwarzać wspólnie za pomocą takich cyfrowych efektów, jak globalny korektor charakterystyki, CHORUS, Fuzz i wiele innych.
Dwusystemowa opcja oferuje muzykom wspaniały mariaż szczegółowego dźwięku cyfrowego i mocnego, analogowego brzmienia.
Seckcja cyfrowa oferuje paletę różnorodnych brzmień, od bogatych próbek syntetycznych po dźwięczne, metaliczne brzmienia i więcej. Cyfrowe brzmienia można przepuszczać przez filtr analogowy, błyskawicznie dodając analogowe bogactwo. Wspólne stosowanie obydwu modułów brzmieniowych umożliwia uzyskanie masywnych, hybrydowych brzmień. Użyj np. trybu POLY STACK do nałożenia czterech analogowych partii w celu uzyskania bogate i masywnego brzmienia, a następnie nałóż brzmienia cyfrowe, aby je wyostrzyć.
Moc silników syntetycznych, efektów i poręczne sterowanie pozwalają z łatwością tworzyć spektakularne struktury, za pomocą elementarnych segmentów, jak próbki syntetyczne i biały szum.
Znany przebieg SUPERSAW firmy Roland, pochodzący z partii cyfrowej, staje się bardzo ciepłym i bogatym brzmieniem typu PAD, gdy zostanie po prostu przepuszczony przez analogowy filtr. Nawet zwykły biały szum można przekształcić w szereg złożonych efektów dźwiękowych, idealnych do filmu lub do gier. Najpierw należy ulepszyć szum za pomocą dwóch efektów procesora TFX, takich jak poddźwiękowe wzmocnienie i krótki pogłos. A potem przetworzyć dźwięk za pomocą analogowych funkcji RING MOD i CROSS MOD i modyfikować ich parametry w czasie rzeczywistym, aby uzyskać rozmaitość tonalnych kolorów.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.