Strona główna1 » Zamiana

Zamiana

 

POZOSTAW UŻYWANY INSTRUMENT W ROZLICZENIU

 

 

Chciałbyś nowy instrument, ale najpierw musisz sprzedać stary? Nie masz na to ani czasu ani ochoty?

Nowy sprzęt chciałbyś maksymalnie szybko, tylko jak to zrobić?

 

Teraz jest to bardzo proste! W naszym sklepie możesz kupić wymarzony sprzęt pozostawiając swój "stary sprzęt" w rozliczeniu.

Kwota wyceny sprzętu używanego zostaje odjęta od ceny detalicznej nowego sprzętu.

 

 

OSOBIŚCIE lub WYSYŁKOWO

 

Możesz przyjechać ze swoim instrumentem do naszego salonu w Wolsztynie, gdzie sprawnie przeprowadzimy całą procedurę wyceny i zamiany.

 

Jeżeli nie możesz odwiedzić naszego sklepu stacjonarnego najszybszym sposobem na zdalną wycenę Twojego instrumentu jest wypełnienie TEGO FORMULARZA.

 

 

 

JAK TO ZROBIĆ?

 

1. Wybierz interesujący Cię model z naszej oferty

2. Wypełnij formularz wyceny LINK

3. Otrzymasz od nas wstępną ofertę (kalkulację zamiany)

4. Skontaktuj się z nami w celu ustaleniu sposobu finalizacji (przyjazd osobisty, wysyłka, raty itd.)

5. Zapakuj bezpiecznie swój instrument i wyślij go na adres sklepu. Jeśli masz problem z zamówieniem kuriera skontaktuj się z nami - pomożemy!

6. Jak tylko go otrzymamy nasi pracownicy dokonają jego sprawdzenia. Następnie prześlemy Tobie ostateczne potwierdzenie warunków zamiany do akceptacji.

7. Wysyłamy nowy instrument do Ciebie. Różnicę w cenie zapłacisz dopiero przy odbiorze, u kuriera. Kwotę dopłaty możemy również rozbić na raty (czytaj niżej)

 

 

 

 

SKUPUJEMY RÓWNIEŻ INSTRUMENTY ZA GOTÓWKĘ !!!

 

 
 

 

 

 

 

FAQ ODNOŚNIE WYMIANY

 

1. Jakie dokumenty są potrzebne, aby sprzedać używany sprzęt w sklepie klawiszowe.pl?

Przy dokonywaniu procedury sprzedaży sprzętu używanego w naszych salonach sporządzana jest zawsze Umowa kupna sprzedaży, w której zawarte są szczegółowe dane sprzedawanego sprzętu oraz dane klienta. Do sporządzenia Umowy potrzebny jest dowód osobisty, jeżeli dowód osobisty nie posiada danych o zameldowaniu potrzebny jest dokument potwierdzający adres zameldowania.

 

2. Czy muszę posiadać oryginalne opakowanie od mojego sprzętu?

Nie jest to konieczne, aczkolwiek jest to element który na pewno pozytywnie wpływa na dalszą odsprzedaż do klienta.

 

3. Nie mogę przyjechać osobiście. Jak dostarczyć Wam instrument, jak zapłacić?

Instrument można do nas przysłać dowolnym kurierem. Jeśli nie masz możliwości jego zamówienia możemy przysłać naszego kuriera pod wskazany adres (koszt przesyłki zostanie finalnie doliczony). Po otrzymaniu Twojego instrumentu nasz serwis sprawdza jego stan i jeśli wszystko jest w porządku, wysyłamy Tobie nowy instrument a różnicę płacisz kurierowi, przy odbiorze.

 

4. Czy jest możliwość wyceny sprzętu bez konieczności jego przesyłania do sklepu?

Nasi pracownicy są w stanie podać wstępną (przybliżoną) wycenę sprzętu opierając się na danych z rynku wtórnego, jednak trzeba mieć to na uwadze, że zawsze ostateczna wycena odbywa się po fizycznym dostarczeniu sprzętu do sklepu, ponieważ jest on zawsze poddawany weryfikacji przez serwis.
Żeby przyśpieszyć proces wstępnej wyceny WYPEŁNIJ FORMULARZ

 

 

 5. Czy dopłatę do wybranego modelu mogę płacić w ratach?

Tak. Oferujemy sprzedaż ratalną. Pozostałą kwotę możemy więc rozbić na dowolną ilość rat w Santander Consumer Bank. Wniosek ratalny można złożyć osobiście w sklepie lub zdalnie, on-line, siedząc przed monitorem swojego komputera. Bez zaświadczeń, minimum formalności, w 15 minut. Skontaktuj się z nami!


Przejdź do strony głównej